På gång?

Jag tror faktiskt att det är på gång, valpningen alltså. Hildas temperatur var 36,8 i morse, hon vill inte äta, drar sig undan. Och jag vet inte vad jag ska hitta på medan jag väntar!

De snälla grannarna tog en promenad med de blivande morföräldrarna (Tango och Salsa), dammsugaren pajade när jag skulle ta det där sista (Tango fäller förstås) och jag har inte ro att sitta stilla. Men jag gör ju inte Hilda någon tjänst om jag blir för stirrig.

Nej, det är nog bäst att jag letar upp en god bok och försöker koppla av. Valparna kommer säkert inte förrän sent inatt, när jag är som tröttast.

Kommentarer
Postat av: Kattis

OJ vad spännande! Håller tummarna för att det händer något snart så snart, och att allting går bra. :-)

Idag har jag fått träffa en mycket söt terv-tjej vid namn Miranda. (Du vet...) Det var en myyycket trevlig bekantskap, både hunden och matte! :-D

Postat av: Anna

Men så spännande!!!!! Jag tittar in i morgon igen för att se om det blivit något och VAD!
Lycka till!

2007-03-10 @ 23:57:31
URL: http://annashoffar.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback