Sorg


Kjell och Terry på förra årets Ull-läger

Det var med sorg och bestörtning som jag idag mottog beskedet att Terry - Turbulens Kuling - har dött. Han hade inte varit sig själv ett tag, och efter diverse undersökningar och behandlingar för halsinfektion, beslöts att operera bort halsmandlarna. Operationen gick bra, men Terry vaknade inte ur narkosen.

Sådant händer, inte ofta, men det händer. Hundar är mycket tåliga för narkos, men sövning är en nära-döden-upplevelse, och ibland händer det som inte ska hända. Terry ska obduceras och kanske får vi då ett svar på vad som gick fel, men det är inte säkert.

Mina tankar går till Kjell, som miste sin kompis på ett så chockartat sätt. Och jag sörjer en bra hund som inte finns längre.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Usch vad sorgligt... varma tankar går till er alla inblandade. kram

Postat av: Annica

Oh vad hemskt. Jag lider med er alla inblandade.



Kram från Annica

2008-09-13 @ 22:36:20
URL: http://www.tervoristerna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback