Spännande

Tro det eller ej, men pusselbitarna ser ut att falla på plats. Hilda kommer att åka på kärleksresa till Tyskland - om allt går i lås! Vaccinationer, rabiestiterkoll, transport mm är mer eller mindre klart, hanhundsägaren vidtalad och positiv. Nu hänger allt på att Hilda kommer i höglöp någorlunda som beräknat - och det vet jag av erfarenhet lätt kan gå åt skogen. Vi får se.

Vem den lycklige är? Jag tror jag väntar med att avslöja det tills jag vet att allt har gått enligt planerna med resa och parning. Men nu är det väldigt spännande.....

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejja, hejja! ;-)

Postat av: Annica

2009-07-07 @ 15:09:53
Postat av: Annica

Spännande, spännade...

2009-07-07 @ 15:10:38
URL: http://www.tervoristerna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback