Fyra dygn


Buse 3 dgr

Nu har valparna hunnit bli fyra dygn gamla (men bilden ovan togs igår). De äter och sover och äter lite till. Och Hilda ammar, slickar och ammar lite till. Men nu ser jag att hon sover dessemellan. Första tiden var hon alltid vaken när jag tittade på henne. Stackarn, hon måste ha varit alldeles utmattad fösta dygnen.

I morse var första gången som jag märkte att Hilda tyckte det var skönt att få komma ut på promenad. Hon rullade sig i snön och nosade omkring som vanligt - så länge vi var på väg bort ifrån hemmet! På hemvägen var det bråttom igen. Väl hemma så kan hon faktiskt stanna upp vid vattenskålen och dricka sig otörstig innan hon hoppar in i valplådan igen. Från början hade hon inte ro att vare sig dricka eller äta utanför valplådan.

Här är hela familjen fyra dagar efter födelsen:
4 dagar

Kommentarer
Postat av: Lotta

Äääntligen lite nya bilder! Här är man in titt som tätt för att titta på underverken!!
Syns på lördag!

Postat av: Annica

Va "puppiga" dom är. Snusa på dom från mig.

2007-03-16 @ 22:41:27
Postat av: Anna

Nämen vilka sötnosar!
Lycka till i morgon, håller tummarna för er...

2007-03-16 @ 23:31:03
URL: http://annashoffar.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback